Sahtekarlar
Geçim sıkıntısıyla boğuşan Asya ile başarılı avukat Ertan’ın, güçlü Bakizade ailesiyle olan mücadelesini konu alan dizide gizli sırlar, oyunlar, manipülasyonlar ve yalanlar etrafında gelişecek olaylar anlatılacak. Herkesin kendince haklı ve suçlu birer “sahtekar” olduğu bu hikayede, aslında kimse masum değil.
Geçim sıkıntısıyla boğuşan Asya ile başarılı avukat Ertan; güçlü Bakizade ailesiyle sırlar, manipülasyonlar ve yalanlarla dolu bir oyuna girer. Herkesin kendince haklı ve suçlu birer “sahtekar” olduğu bu hikayede, aslında kimse masum değil. Hayata ve insanlara karşı güvenlerini çoktan yitirmiş olan Asya ve Ertan kurdukları bu oyunda ayakta kalma mücadelesi verirken farkında olmadan kendi çıkmazlarını yaratacaktır. Çıkarları uğruna kazık atmaktan çekinmeyecek kadar hırslı olan ikili, girdikleri bu oyundan zaferle çıkabilecek midir yoksa oyun onları yutacak mıdır?
Ertan, babasının müvekkili için istediği bir yardımcı ararken yolları Asya'yla kesişir.
Ertan, annesini bulabilmek için plana devam ederken Asya'yı tanışma oyununa hazırlamakta zorlanır.
Asya kendi başının çaresine bakmaya karar verirken Hidayet, Ertan'ı suç ortağı yapmak için zorlar.
Asya ve Ertan, DNA sonucunu değiştiren kişiyi ararken beklemedikleri bir sonla karşılaşırlar.
Eymir'in baskısıyla iyice sıkışan Asya, kontrolünü kaybetmek üzere olan Ertan'dan yardım ister.
Ertan ve Asya, hem kendi oyunlarında hem de Hidayet’in kurduğu düğümde çıkmaza sürüklenir.
Asya, bir çıkmaza daha sürüklenirken Ertan'la yakınlaşır. Eyüp ise Asya'yı yakmaya ant içer.
Asya ve Ertan, Eyüp'ün kanlı planının içinde sıkışırken aşkları da büyük bir sınav vermek üzeredir.
Bakizade kardeşler, Ertan ve Asya'ya karşı dört koldan bir itibarsızlaştırma operasyona girişir.
Asya, Ertan'ın masumiyetini kanıtlamaya çalışırken Bakizade ailesi yeni bir komplo ile karşılaşır.