Crazy Over Daisy
1890'larda geçen bu kısa filmde, Donald Duck aşıktır ve sevgilisi Daisy'yi görmek üzere yüksek tekerlekli bisikletinin pedallarını çevirmekteyken, Chip ve Dale adında iki sincapla karşılaşması, Donald'ın keyfinin kaçmasına ve planlarının bozulmasına neden olur. Daisy, yaramaz sincap ikilisine davranışından dolayı Donald'a kızınca işler daha da kötüye gider.