Oyuncak Tren
Donald küçük tren setiyle eğlenmektedir fakat “ölçü dışı” ilan ettikten sonra Chip ve Dale’in ağacını çıkarır. Sincaplar ağaçlarını geri almaya çalışırken Donald onları kovalar. Sincaplar minyatür bir evde konfor bulur.