Ralph Barbosa: Planet Bosa
Ralph Barbosa, Planet Bosa adlı ikinci stand-up gösterisinde, flört maceralarını, öfkesini kontrol etmeye çalışmasını, arabalarla uğraşmasını ve güncel olaylara dair görüşlerini paylaşıyor.