Kajino
Cha Moosik bir kumarhane barı işletiyor, ancak Ulusal Vergi Dairesi tarafından yapılan bir baskı nedeniyle Filipinler'e kaçmak için, tam teşekküllü bir kumarhane işletmesi kuruyor ve Filipinler'deki siyasi ve iş çevrelerini kazanmak stratejiler geliştiriyor. Ancak, aniden Min Seokjun'un ölümünde şüpheli olarak çerçevelenir ve Kore Masası'ndan Oh Seunghoon tarafından takip edilir. İhanet paranın olduğu yerde yaygındır. Ayakta kalan son kişi kim olacak?