Vigilante
Bu aksiyon gerilim dizisinde, Kim Jiyong gündüzleri Kore Ulusal Polis Akademisi öğrencisi, geceleri ise kanundan paçayı sıyıran suçluları bizzat cezalandıran Kanunsuz olarak çifte yaşam sürmektedir. Etrafında farklı gizli amaçlara sahip insanlar vardır.
Bir gangster yüzünden annesini kaybeden Kim Jiyong paçayı sıyıran suçluları cezalandırmaya başlar.
Ülke çapında taklit suçlar ortaya çıkar. Jo Heon ve Choi Miryeo, Kanunsuz'un peşine düşer.
Sahte Kanunsuz, güç birliği yapmayı teklif eder. Jo Heon, Kanunsuz'un kim olduğunu bulmaya yaklaşır.
Choi Miryeo, Sewool'un sözde suçlarıyla ilgili haber yapar. Kim Jiyong ve Jo Heon tekrar ters düşer.
Jiyong ve Gangok, Miryeo'nun Kim Samdoo ve Vole'yi araştırmaya devam etmesine yardım eder.
Vole, Kim Samdoo'yu harcayarak olayı örtbas etmeye çalışır ama Samdoo her şeyiyle misilleme yapar.