Gangnam B-Side
Gangnam'daki bir gece kulübünün gözde hayat kadını olan Jaehee kaybolunca, Dedektif Kang Dongwoo vakayı soruşturmak için geri döner. Savcı Min Seojin, unvanını yükseltmeyi hedeflerken, kadın taciri olan Yoon Gilho baş şüpheli hâline gelir.
Bir dizi kayıp kişi vakası Seul'ü altüst eder. Gangnam'daki bir gece kulübünün gözde hayat kadını olan Jaehee'nin kaybolmasıyla olayların ciddiyeti artar. Dedektif Kang Dongwoo, vakayı soruşturmak için geri dönerken, Savcı Min Seojin bu vakayı, kariyerini ilerletme fırsatı olarak görür. Soruşturma ilerledikçe, Gangnam'daki bir kadın taciri olan Yoon Gilho baş şüpheli hâline gelir. Üçlünün, vakanın arkasındaki gerçeği ortaya çıkarmak için gizli bağlantılarla dolu bir sır perdesini kaldırması gerekir.
Dongwoo, Gangnam'a dönünce değişiklikler fark eder. Gilho olayı araştırırken sorunlar yaşar.
Soruşturma ters gidince Seojin, Dongwoo'ya iş birliği teklif eder. Gilho kötü bir haber alır.
Gilho, Seojin ve Dongwoo'ya olayın tüm ayrıntılarını anlatır. Üçü de Kolezyum'a gider.
Dongwoo ve Gilho Jaehee'yi kurtarmaya çalışır. Jaehee ise Yeseo için Choi Hakgu'ya gider.
Seojin, Hakgu'yla bir olup rütbesini yükseltir. Dongwoo şoför olur ve Yeseo'nun peşine düşer.
Gilho, Jaehee için intikam alma niyetiyle geri döner ve Yeseo'yu arayan Dongwoo'yla karşılaşır.