Suspicious Minds
Amber, dahi bir hırsız olarak, değerli Santa Águeda Tacı’nı çalmak amacıyla Isla Esperanza’ya gelir; ancak geçmişte ona ihanet eden eski ortağı Rui’nin beklenmedik şekilde ortaya çıkması planı zora sokar. Şimdi en zor şey, birbirlerine güvenmek ve aşkın hayatlarındaki en büyük hazine olabileceğini kabul etmektir.
Amber, dünyanın en iyi hırsızlarından biridir. Beklenmedik bir soygundan sonra yeni hedefi Isla Esperanza’dır. Oraya, Santa Águeda Tacı’nı çalmak için gitmişti; Lucia Villegas bu lanetli ve çok değerli mücevheri düğününde takacaktır. Her şey ayrıntılı hesaplanmıştır. Amber, şüphe çekmemek için neredeyse bir yıldır ailenin içindedir. Ta ki Rui, geçmişte aşk yaşadığı zeki bir hırsız adaya gelene kadar. Bu durum onu doğaçlamaya iter. Birlikte, yeni plan için deneyimsiz hırsızlardan oluşan bir çete toplamak zorunda kalırlar. Aldatma, kaçış ve ihanetten oluşan bu oyunda, en büyük zorluk tacı çalmak değil, birbirlerine güvenmektir.