Adam
Olağanüstü bir bağlantı arayışında olan iki yabancı hakkında keyifli bir romantik hikaye. Adam (Hugh Dancy) parlak ama beceriksiz bir astronomi tutkunudur ve güzel ve dışa dönük yeni komşusu Beth (Rose Byrne) tarafından korunaklı dünyasından dışarı çekilmeye başlar.