Hoops, Hopes & Dreams
Dr. Martin Luther King Jr. ve Barack Obama'nın, genç seçmenlerin dikkatini çekmek ve önderlik ettikleri hareketleri canlandırmak için basketbol sahasına çıkışının anlatılmamış öyküsü.
Dr. Martin Luther King Jr. ve yıldız aktivistlerden oluşan ekibinin, genç seçmenleri kazanmak ve sivil haklar hareketini canlandırmak için basketbol sahasına çıkışının anlatılmamış hikâyesi. Bu strateji, yıllar sonra Başkan Obama'nın tarihi kampanyasına da ilham verdi.