Peter Pan: Varolmayan Ülke’de
Tinker Bell, Peter Pan ve Kayıp Çocuklar'a katılın ve Wendy'nin çok pratik kızı Jane ile tanışın. Jane, annesinin korsanlar ve perilerle ilgili hikayelerini geride bırakmıştır, ta ki Kaptan Hook onu Var Olmayan Ülke'ye götürene kadar.
Tinker Bell, Peter Pan ve Kayıp Çocuklar ile yeniden bir araya gelin ve Wendy'nin çok pratik kızı Jane'le tanışın. Jane, annesinin korsanlar ve perilerle ilgili hikayelerini geride bırakmıştır, ta ki Kaptan Hook onu Var Olmayan Ülke'ye götürene kadar. Kurnaz korsan, Jane perilere inanmadığı için ışıkları hızla sönen Peter ve Tink'i yakalamak için bir komplo kurar. Şimdi, onları yalnızca ilk Kayıp Kız olan Jane kurtarabilir ama önce inanca, güvene ve peri tozuna başvurması gerekir. Tütün görselleri içerir.