Norman Lear: 100 Years of Music and Laughter
Unutulmaz hikaye anlatıcısı, aktivist ve hayırsever Norman Lear'ın hayatını ve bizlere bıraktığı mirası onurlandırırken, 100. doğum gününü kutlamak için etkileyici bir ünlü konuk kadrosu ve müzik performansları sergilenir.