Something's Coming: West Side Story - A Special Edition of 20/20
Filmin içine bir adım atın. Bu hikâyenin hayatlarında oynadığı rol üzerine oyuncular ve ekip üyeleri, Porto Riko'lu oyuncular, sanatçılar ve gazetecilerle yapılan röportajlar ve tartışmaları içerir.