Murder Has Two Faces
Çok konuşulan bir trajedinin gölgesinde, tüyler ürpertici derecede benzer bir suç gözden kaçar. GMA sunucusu Robin Roberts, göz ardı edilen kurbanları gündeme getirir.
San Francisco Körfezi'nde Laci Peterson ve Evelyn Hernandez adlı iki hamile kadın ölü bulunur.