Doktor: Başka Hayatta
Çalıştığı hastanenin dahiliye şefi olan Prof. Dr. İnan Kural; hastalarla yakınlık kurmamasıyla, sert ve kabuklu mizacıyla bilinir. Başka bir doktorun hatası sonucu, İnan’ın biriminde oğlunu kaybeden bir hasta yakınının kendisini başından vurmasıyla ölümden döner. Uyandığında son 12 yılı hatırlamadığı ortaya çıkan İnan, duruma inanmakta güçlük çeker. Şimdi hasta olarak döndüğü dahiliye biriminde, hem unuttuklarını hatırlamak hem de doktorluğunu kaybetmemek için savaşacaktır.