Sosyal baskı ve kişisel kargaşa, 1924 Paris Olimpiyatları'nda zafere giden iki çok farklı İngiliz sporcunun etrafını sarar.
En İyi Film dahil olmak üzere dört Akademi Ödülü sahibi, uluslararası beğeni toplayan bu sinema filmi, 1924 Paris Olimpiyat Oyunları’nda altın madalya için yarışan iki İngiliz kısa mesafe koşucusunun gerçek hikayesini anlatıyor. Yahudi kökenli azimli bir atlet olan Harold Abrahams, ön yargıları yenmek ve kişisel ün kazanmak için koşarken rakibi dindar bir İskoç misyoner olan Eric Liddell, Tanrı’nın kutsallığı için yarışır.