Ergenlik Çağı, Fantastik
13 yaşına girmek üzere olan Cody’nin vücudunda pullar ve yüzgeçler çıkmaya; su altında nefes almaya başlar. Artık balıklarla konuşabiliyordur. Bu doğaüstü olayın arkasındaki sırrı bulabilecek midir?
13 yaşına girmek üzere olan Cody’nin vücudunda alışılmadık bir değişim başlar: pullar ve yüzgeçler çıkar, su altında nefes almaya başlar ve balıklarla konuşabiliyordur. Çok geçmeden, Cody, bu olağanüstü değişikliklere neden olan sırrın, ailesinden geldiğini keşfeder.