Motocrossed
Andi ve ikiz erkek kardeşi Andrew, motokros yarışlarını çok seviyorlardır ama babaları, bu yarışın, kızlar için çok tehlikeli olduğunu düşünmektedir. Andrew bacağını yaraladığında, kardeşi Andi yerine yarışır.
Andi ve ikiz erkek kardeşi Andrew, motokros yarışlarını çok seviyorlardır ama babaları, bu yarışın, kızlar için çok tehlikeli olduğunu ve kızını, amigo kızı olarak görmeyi tercih edeceğini söyler. Ancak Andrew, kız kardeşiyle yaptığı bir antrenman yarışı sırasında yaralanınca, Bay Carson, yeni bir motorcu bulmak için Avrupa’ya gider. Kendini suçlayan Andi, büyük bir motokros yarışında yarışmak için ikiz kardeşinin kılığına girer.