Açgözlü Scrooge sezonun ruhunu benimsemeyi öğrenirken, tüm zamanların Noel klasiğine eğlenceli bir Disney dokunuşu gerçekleşiyor.
Mickey, Donald, Goofy ve tüm arkadaşları, tüm zamanların Noel klasiğinde rol alıyorlar. Ebenezer Scrooge, Noel'in nezaket ve cömertlik zamanı olduğunu anlayamayacak kadar açgözlüdür ama yeni bulduğu bazı arkadaşlarının rehberliğinde sezonun ruhunu benimsemeyi öğrenir. Tütün görüntüleri içerir.