Ergenlik Çağı, Komedi
Başarılı öğrenci, özgürlüğüne giden yolun ilk aşaması olan sadece kızların katıldığı üniversite gezilerini dört gözle beklemektedir. Ne var ki bu yolculuk aşırı korumacı babasının ona eşlik etme konusunda ısrarcı davranmasıyla bir kâbusa dönüşür.
Hırslı ve özgüvenli Melanie Porter özgürlüğüne giden yolun ilk aşaması olan sadece kızların katıldığı üniversite gezilerini dört gözle beklemektedir. Ne var ki bu yolculuk aşırı korumacı babasının (Martin Lawrence) ona eşlik etme konusunda ısrarcı davranmasıyla bir kabusa dönüşür. Hazır olun, bu çılgın macerada kahkaha atmadan duramayacaksınız.