Bir Drama Kraliçesinin İtirafları
Her zaman dramatik bir ergen olan Lola (Lindsay Lohan) ve ailesi, New York City'deki her şeyin merkezinden New Jersey banliyösündeki kültürel olarak çorak bir arazinin ortasına taşındıklarında, Lola, hayatının yaşamaya değer olmadığını hisseder. Ama yoluna kim veya ne çıkarsa çıksın hayatının tutkusundan vazgeçmeyecektir: Bir yıldız olmak. Yolculuk göz alıcı olmasa da, Lola okulun başrol oyuncusu olmak için ne gerekiyorsa yapacaktır. Herkese keyif veren müzik, dans ve heyecanla dolup taşan bu filmde, Lola’nın eğlence dolu macerası, muhteşem veya kolay olmayacaktır ama ona gerçek hayatın en çılgın hayallerin bile ötesine geçebileceğini gösterebilir.