The Beatles: Let It Be
Yönetmen Michael Lindsay-Hogg'un The Beatles'ı konu alan 1970 yapımı orijinal filmi, 50 yılı aşkın bir sürenin ardından, ilk kez gösterime giriyor. İlk kez Mayıs 1970'te, The Beatles'ın dağılma sürecinde gösterime giren "Let It Be" şimdi grubun tarihindeki hak ettiği yeri alıyor.