Lambert vs. Lambert: Over his dead body
Vincent Lambert, 11 Temmuz 2019’da Reims Hastanesi'nde vefat eder. On yıldır süren aile, sağlık, hukuk ve medya hikâyesinin sonuna gelinir, öldüğü güne kadar beklenmedik olaylar yaşanır. Bu genç adamın hayatıyla ilgili bir mesele, tüm toplumun hayat ve ölümle ilişkisini nasıl alt üst etti?