Shadow Detective
Emekliliği yaklaşan yaşlı dedektif Taekrok tanımadığı bir adamdan tehditkâr bir arama alır ve haksız yere cinayetten suçlanır. Şantajcı kendine "dost" der ve bir oyun önerir. Taekrok'a eskiden sorumlu olduğu vakaları gözden geçirmesini söyler. Yaşlı dedektif, şantajcının kim olduğunu ve niyetini öğrenmek için çaresizce geçmişe döner. Taekrok bu gergin oyuna son verebilecek mi?