Max Keeble Taşınıyor
12 yaşındaki Max, farklı bir şehre taşınacağını öğrendiğinde, kendisine ve arkadaşlarına bulaşan insanlardan intikam almayı planlar. Bir hafta kargaşa yarattıktan sonra, aslında taşınmayacaklarını öğrenir ve eylemlerinin sonuçlarıyla yüzleşmesi gerekir.
12 yaşında, çok zorbalığa maruz kalan bir öğrenci olan Max, bir hafta içinde yeni bir şehre taşınacağını öğrenir. Kaybedecek bir şeyi olmadığını düşünen Max, kendisine ve arkadaşlarına yapılan tüm yanlışları düzeltmek için bazı akıllıca planlar yapar. Ancak çirkin şakalar, numaralar, yaratıcı aletler ve arkadaşlarından aldığı yardımlarla dolu bir haftalık kargaşadan sonra, Max hayatının en kötü haberini alır: Taşınmayacaktır. Ezilenlerden en iyilere geçmek, eylemlerinin sonuçlarıyla yüzleşmeyi ve yepyeni bir dizi plan geliştirmeyi gerektirir.