Savaşın Kalbinde
Pulitzer Ödüllü fotoğrafçı Lynsey Addario, erkek egemen savaş fotoğrafçılığı dünyasında hayatını riske atarak savaşın gerçeklerini görüntülüyor. Ancak her görev, tehlikenin içine adım atmak ve kocasıyla iki küçük oğlunu geride bırakmak anlamına geliyor. Fotoğraf makinesinin ardında Addario, hayati öneme sahip gazetecilik görevine olan bağlılığıyla anneliğin güçlü ve talepkar sorumlulukları arasında kalıyor.