Normandiya Tanıkları
D-Day çıkarmaları sırasında tarihin akışını değiştiren beş önemli dönüm noktası, orada bulunan beş kahramanın ağzından anlatılıyor.
Ünlü bir gün ve beş kahraman. D-Day çıkarmaları sırasında II. Dünya Savaşı'nın gidişatını değiştiren beş önemli dönüm noktası, fark yaratan insanların gözünden anlatılıyor. Nadir görülen arşiv görüntüleri dramatik yeniden yapılandırma ve görgü tanıklarının yazılı açıklamalarını ve beş kahramanın kişisel ifadesini kullanarak; bu daha önce hiç görülmemiş bir D-Day.