Çizgi Arabalar: Heavy Metal Mater
Mater, bir heavy metal grubunda rock yıldızıdır ve hit şarkısı "Dad Gum" ile zirveye yükselir. Şimşek McQueen, büyük bir konserin ortasında sahnede ona katılır.
Mater, bir heavy metal grubunda rock yıldızıdır. Amatör bir rock grubunda başlar ve hit şarkısı "Dad Gum" ile zirveye yükselir. Şimşek McQueen, büyük bir konserin ortasında sahnede ona katılır ve birlikte tarihe geçerler.