Aksiyon ve Macera, Bilim Kurgu
Planet of the Apes'in beğenilen devam filminde, başka bir astronot kayıp Taylor'ı ararken zaman bariyerini aşar. Cesur kurtarma, zihin kontrolü uygulayan mutant insanların tüm gezegeni yok edebilecek bir silaha taptığı bir yeraltı şehrine götürür.