Escape From the Planet of the Apes
Roddy McDowall ve Kim Hunter, Maymunlar destanının bu üçüncü bölümünde orijinal Maymunlar Cehennemi'ndeki rollerini yeniden canlandırıyorlar. Gelecekten iki zeki maymun, Cornelius (McDowall) ve Zire (Hunter), günümüz dünyasına gelir. Anında popüler olurlar, yiyip içer ve ünlüler gibi muamele görürler. Ta ki üst düzey bir komplo onları canlarını kurtarmak için kaçmaya zorlayana kadar!