Call It Love
Ailesi aniden evsiz kalınca Woojoo, maruz kaldığı tüm adaletsizliklerin intikamını almaya karar verir. Bununla birlikte, sözde düşmanı Dongjin, yürek burkan derecede yalnız ve nazik bir ruha sahiptir. Bu intikam planı, sonuna kadar gidebilecek mi?
Dongjin dağılırken Woojoo arada kalır. İşler CEO Shin'in planlarına göre ilerler.
Best Fair uçurumun eşiğinde. Kaosun ortasında, Woojoo ve Dongjin ayrı bir iletişim hâlindedir.
Jigu, Dongjin'in kimliğini öğrenmeye bir adım daha yaklaşır ve Woojoo hatalarını düzeltir.
Woojoo, Hyunju'ya neyin peşinde olduğunu anlatır ve birisi bu sırları Sunwoo'ya açıklar.
İstenmeyen bir misafir Dongjin'in evine gelir. Şüpheli biri, bilgi vermek için Hyunju'ya yaklaşır.
Woojoo'nun ailesi, Dongjin'in sırrını öğrenir. Dongjin, Sunwoo'nun tavrındaki değişikliği fark eder.
Woojoo gitmeye hazırlanırken Dongjin yanlışları düzeltmeye çalışır ama şok edici bir haber duyarlar.
Woojoo ve Dongjin vedalaşmaya hazırlanır. Birbirlerini gülümseyerek uğurlayacaklar mı?