Havaalanının İçinden: Kayıp Eşyalar
Ülke çapındaki havalimanlarının kayıp eşya bürolarında çalışan gözü pek bir ekip, yolcuların yanlışlıkla geride bıraktığı birbirinden tuhaf eşyaları sahipleriyle buluşturmak için durmaksızın çalışıyor. Göz küreleri, Rolex saatler, kutsal cübbeler, paha biçilmez kültürel eserler ve doldurulmuş hayvanlar da bu eşyalardan sadece birkaçı.