Clock
Ella kariyeri yükselişte olan bir iç dekorasyon starıdır, dergilerdeki gibi bir evde yaşamaktadır ve sevgi dolu bir kocayla evlidir. Ancak Ella kendini toplumdan dışlanmış hisseder çünkü... Ella çocuk istememektedir. Ella, bu sorunun doğurganlık sorunu olarak incelendiği bir klinik araştırmayı öğrendiğinde, kaydolmaya karar verir. Şaşırtıcı bir şekilde tedavi işe yarar ama ne pahasına?
Ella hayatta her şeye sahiptir. Kariyeri yükselişte olan bir iç dekorasyon starıdır, dergilerdeki gibi bir evde yaşamaktadır ve sevgi dolu bir kocayla evlidir. Ancak Ella kendini toplumdan dışlanmış hisseder çünkü... Ella çocuk istemez. Ve mutlu olduğu konusundaki ısrarına rağmen kimse - ne ailesi, ne arkadaşları, ne de toplum - bunu kabul etmeyecektir. Baskı arttıkça Ella, sorununun doğurganlık sorunu olarak ele alındığı bir klinik araştırmayı öğrenir - yeni tasarlanmış, sentetik hormonlar ve bilişsel davranışçı terapi ile tedavi edilebilecek kimyasal bir dengesizlik. Kaydolmaya karar verir. Onu şaşırtacak şekilde, tedavi işe yaramaya başlar. Ancak ilaçların yan etkileri onu giderek daha paranoyak ve şiddet yanlısı yapmaktadır. Ella sonunda çocuk ister... ama ne pahasına?