The Thin Red Line
İkinci Dünya Savaşı'nın başlarında, Amerikan askerlerinden oluşan bir birlik, Guadalcanal Adası'ndaki en barbar savaşlardan birinde, şiddetli Japon direnişiyle karşılaştıklarında yakın arkadaş olurlar.