İncil'in Kayıp Hazineleri
Bu sürükleyici dizi, Orta Doğu'da yeni bir kazı sezonuna başlayan arkeoloji ekiplerini takip ediyor ve İncil'de yer alan şehirler ile medeniyetleri gün yüzüne çıkarıyor. Mısır'da Exodus'un kayıp şehrinden Irak'taki efsanevi Babil Kulesi'ne uzanan keşifler, İncil'in en ünlü hikâyelerine yepyeni bir ışık tutuyor. Çarpıcı bilgisayar destekli canlandırmalar ve yerleştirilmiş kameralar sayesinde binlerce yıldır gömülü olan hazineler gün yüzüne çıkarılıyor.