Confessions of a Shopaholic
Göz alıcı bir şehir olan New York'ta yaşayan Becky, bir moda dergisinde yazı yazmayı çok istemektedir ama kardeş bir yayında kişisel bir finans köşesi yazma fırsatı bulur. Şaşırtıcı bir şekilde, köşe yazısı çok beğenilir ve yakışıklı patronuna umutsuzca aşık olur.
Bu eğlenceli romantik komedide, sevimli Becky Bloomwood’a (Isla Fisher) aşık olmaya hazır olun. Göz alıcı New York'ta yaşayan Becky, bir moda dergisinde yazı yazmayı çok istemektedir. Kardeş bir yayında bir finans köşesi yazma fırsatı bulunca bir şans yakalar. Şaşırtıcı bir şekilde, köşesi "Yeşil Fularlı Kız" çok beğenilir ve çok çalışan ama yakışıklı patronuna (Hugh Dancy) umutsuzca aşık olur. Ancak Becky'nin her şeyi çözebilecek bazı komik şakalara yol açan bir sırrı var. Çok satan romandan uyarlanan ve mükemmel bir komedi kadrosuna sahip olan, tekrar tekrar aşık olacağınız, kendinizi iyi hissettiren, mutlaka izlemeniz gereken bir romantik komedi.