The Second Best Exotic Marigold Hotel
Richard Gere, Marigold Otelinde Hayatımın Tatili hikâyesinin dokunaklı bir devamı için geri dönen yıldız kadrosuna katılırken daha fazla sevgi ve kahkaha için tekrar gelin!
Richard Gere, Marigold Otelinde Hayatımın Tatili hikâyesinin dokunaklı bir devamı için — Judi Dench, Bill Nighy, Dev Patel ve Maggie Smith dâhil — geri dönen yıldız kadrosuna katılırken daha fazla sevgi ve kahkaha için tekrar gelin! Artık ilk girişimi başarılı olduğuna göre, Sonny (Patel) büyümeye hazırdır ve otelde kalan arkadaşlarından biraz yardım ve cesaret alır.