Calendar Girls
Basit ve düzgün bir yerel kadınlar kulübü olan Kadınlar Enstitüsü'nün on iki sıradan üyesi yeni bir hayır kurumuna para toplamak için ilginç bir yol bulmaya karar verirler ve geleneksel yıllık takvimlerine dönerek, ona sıra dışı bir dokunuş yaparlar. Kadınlar sıradan fırın mamullerinin, sıkılmış elmaların ve çiçek aranjmanlarının arkasında ve tamamen çıplaklar! Başrollerini Helen Mirren ve Julie Walters'ın paylaştığı müthiş eğlenceli bir komedi. Gerçek çırıpçıplak karşınızda!