Animasyon, Spor
Kaplumbağa ve Tavşan'ın devamında Tavşan Max ve Kaplumbağa Toby tekrar yarışırlar, bu sefer boks ringinde uyumsuzluklar yaşanır.
Tavşan Max ve Kaplumbağa Toby bir boks maçında rakip olurlar. Toby maç sırasında kabuğuna çekilince Max hüsrana uğrar ve Toby'nin kabuğuna havai fişekler atarak hile yapmaya çalışır. Havai Fişekler, Toby'nin kazanmasını sağlayınca plan geri teper. Kaplumbağa ve Tavşan'ın devamıdır.