Chip ve Dale: Kurtarma Timi
Chip ve Dale, günümüzün Los Angeles'ında çizgi karakterlerin ve insanların arasında yaşamaktadır, ancak hayatları oldukça değişmiştir. Bu ikilinin başarılı televizyon dizisi yayından kaldırılalı yıllar olmuştur ve eski dostlar kendi yoluna gitmiştir, ama eski ekipten bir arkadaş gizemli bir şekilde ortadan kaybolunca bu ikili, ekip arkadaşını kurtarabilmek için Chip ve Dale: Kurtarma Timi dizisindeki dedektif rollerine bürünür.