Ördek Darkwing
Ördek Darkwing, yardımcısı Launchpad McQuack eşliğinde bir süper kahramanın hikâyelerini anlatıyor. Süper Kahraman, Drake Mallard gizli kimliği ile bir banliyöde evlat edindiği kızı Gosalyn ile yaşamaktadır. Kapı komşuları ise şaşırtıcı derecede ahmak Muddlefoot ailesidir.