Chip ve Dale: Kurtarma Timi
Chip ve Dale'in ufak ve tuhaf hayvanlardan oluşan bir ekibi vardır. Sadece insanların dünyasını değil, hayvan topluluklarını da yakından izler, her türlü gizemli olayı çözerler. Kurtarma Timi gözden kaçan olaylara bakar.