Sonny'nin Yıldızı
Sevilen televizyon dizisi Ne Tesadüf!'te oynamaya hak kazanan SONNY, annesi Connie'yle Wisconsin'den ayrılır ve hayatında yeni bir sayfa açmaya hazırlanır. Sonny'nin Yıldızı dizisi, Sonny'nin iş ve ev hayatını ve yeni yaşamına nasıl alıştığını işler. Dizideki rol arkadaşları NICO, GRADY ve ZORA'yla hemen yakınlık kuran Sonny için, dizinin "yıldızı" TAWNI ile arkadaş olmak tahmin ettiğinden çok daha zor olacaktır.
Sevilen televizyon dizisi Ne Tesadüf!'te oynamaya hak kazanan SONNY, annesi Connie'yle Wisconsin'den ayrılır ve hayatında yeni bir sayfa açmaya hazırlanır. Sonny'nin Yıldızı dizisi, Sonny'nin iş ve ev hayatını ve yeni yaşamına nasıl alıştığını işler. Dizideki rol arkadaşları NICO, GRADY ve ZORA'yla hemen yakınlık kuran Sonny için, dizinin "yıldızı" TAWNI ile arkadaş olmak tahmin ettiğinden çok daha zor olacaktır. Sonny aynı zamanda rol arkadaşlarının, gençlik draması Mackenzie Şelaleleri'nin yakışıklı başrol oyuncusu CHAD DYLAN COOPER'a olan nefretiyle de başa çıkmak zorundadır.
Tawni stüdyoya sakızı yasaklatınca Sonny'nin sahne öncesi sakız çiğneme ritüeli tehlikeye girer.
Sonny, Grady'nin kız arkadaşıymış gibi davranınca ortaya birtakım sorunlar çıkar.
Sonny, annesinin gizli bir MacKenzie Şelaleleri hayranı olduğunu öğrendiğinde dehşete düşer.