Disney Family Sundays
Olağanüstü zanaatkar Amber Kemp-Gerstel, Disney-temalı Kendin Yap projelerinin anlatıldığı bir seride genç ailelerle el işi tutkusunu paylaşıyor. Her bölüm sevilen farklı bir Disney etkinliğinin konu olduğu, ailelerin bir ekip olarak inşa etmeleri için tasarlanan benzersiz el işleri yapılıyor. Amber, Disney'i her aile için bu kadar özel yapan şeyi keşfederken, takip etmesi kolay bir süreçte ailelere aşama aşama rehberlik ediyor.
Olağanüstü zanaatkar Amber Kemp-Gerstel, Disney-temalı Kendin Yap projelerinin anlatıldığı bir seride genç ailelerle el işi tutkusunu paylaşıyor. Her bölüm sevilen farklı bir Disney etkinliğinin konu olduğu, ailelerin bir ekip olarak inşa etmeleri için tasarlanan benzersiz el işleri yapılıyor. Amber, Disney'i her aile için bu kadar özel yapan şeyi keşfederken, ailelere pratik el işi ipuçları vererek takip etmesi kolay bir süreçte onlara aşama aşama rehberlik ediyor. Ebeveynler ve çocuklar, en sevdikleri Disney karakterleriyle eğlenerek ellerini kirletiyor. Ayrıca izleyicilere bu el işlerini evlerinde kendi aileleriyle birlikte yapmaları için ilham veriliyor.
Amber ve Chaney ailesi Disney'in Küçük Deniz Kızı'ndan esinlenerek özel deniz kızı kuyrukları yapar.
Dünyayı gezen Crownholm ailesi, Pixar'ın Yukarı Bak'ından esinlenilen aktivitede Amber'a katılır.
Freeman ailesi, Mickey Mouse ve arkadaşlarından ilham alınan dekorları yapmak için Amber'a katılır.
Pixar'ın Arabalar'ından esinlenilen tatil temalı el işi, Gubany ailesini fazlasıyla zorlayacak.
Kurzawa ailesi, Disney'in "Oyunbozan Ralph" filminden ilham alan bir projede Amber'a katılır.
Mai ailesi, Disney'in "Ters Yüz" filminden esinlenmiş unutulmaz bir projede Amber'a katılır.
Chaney'ler, Disney'in "Alice Harikalar Diyarında" filminden esinlenmiş bir projede Amber'a katılır.