The End of an Era
Taylor turnenin ortaya çıkışını ve provaları anlatıyor ve Wembley'deki konserine hazırlanıyor.
Taylor ve ekibi verdikleri iki aylık molada "The Tortured Poets Department"ı turneye ekliyor.
Turna tekrar ABD'ye dönerken Taylor geçmişi hatırlıyor ve yeni sürprizler hazırlıyor.
Taylor akustik şarkılarını yorumluyor ve Travis Kelce ile Sabrina Carpenter'ı sahneye davet ediyor.
Taylor turnenin aileden ilham aldığını açıklayıp turnedeki Gracie Abrams gibi isimlere odaklanıyor.
Taylor Vancouver'da turnenin son konserini verirken Eras'ın başarısını ve etkilerini yorumluyor.