Marvel Studios' Ant-Man
Marvel Studios’dan çıkan Karınca Adam filminde, inanılmaz bir şekilde boyut olarak küçülürken fiziksel olarak güçlenen usta hırsız Scott Lang, içindeki kahramanı kabullenerek akıl hocası Dr. Hank Pym’e dünyayı kurtaracak bir soygun planı yapmakta yardım edecektir.