Ant-Man ve Wasp
Ev hayatı ve süper kahraman görevlerini dengelemek için uğraşan Scott Lang tekrar Ant-Man olması gerektiğini öğrenir, geçmişin sırlarını ortaya çıkaracakları acil bir görevde Wasp ile birlik olur.