Kronk, babasını etkilemek için hızlı bir zengin olma planı yapar. Ancak işler ters gidince Kronk, komik vitese geçer ve hayattaki gerçek zenginliğin arkadaşları olduğunu ve "kendi tarzına göre yaşamayı" keşfeder.
Sevimli adam Kronk, bir lama, ona babasının ziyarete geleceğini söylediğinde, kendi lokantasında baş aşçı olarak mutlu bir şekilde yeni bir hayata başlamıştır. Kronk, Papi geldiğinde kendini başarılı göstermek için kurnaz büyücü Yzma ile bir sorun planlar ancak sonunda başı belaya girer. Kronk, yalnızca - hem eski hem de yeni - arkadaşlarının yardımıyla kendi tarzına sadık kalmayı öğrenebilir.