Korku
Yeni evli Zach McCall, gelecek kuşaklar için, karısı Samantha'nın hamileliğini videoya çekerken, karısının vücudunda ve zihninde olağandışı ve genellikle korkutucu değişiklikler fark etmeye başlar.