The Hills Have Eyes
Wes Craven'in 1977'deki gerilim dolu kült klasiğinin, çölde kana susamış mutantlara karşı aniden umutsuz bir hayatta kalma savaşıyla karşı karşıya kalan tatilci bir aile hakkında yeniden yorumlanması.